تزریق بوتاکس

بیشترین استفاده از بوتاکس ازنظر زیبایی در محدوده صورت انجام می‌پذیرد. از بین بردن خطوط بین دو ابرو که به خط اخم معروف هستند، بالا کشیدن ابروها، شکل دادن به ابروها، خطوطی که در اثر افزایش سن در ناحیه پیشانی پدید می‌آید، چین‌وچروک‌های پدید آمده در اطراف چشم‌ها، خط‌هایی که براثر خنده در اطراف لب یا زیرگونه‌ها تشکیل می‌شود، صاف کردن پوست حفره‌دار یا به‌اصطلاح پرتقالی شده به‌خصوص در ناحیه چانه، چروک‌ها و خطوط ایجادشده بر روی گردن، از بین بردن عدم قرینگی در صورت و ... همگی ازجمله کاربردهای بی‌نظیر بوتاکس می‌باشند

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

تایید تاثیر بوتاکس برای کاهش چین پیشانی

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ب.ظ

سم بوتولینوم که "سم معجزه آسا" نامیده می‌شود ، یکی از سمی‌ترین مواد بیولوژیکی شناخته شده است. این یک سم نوروتوکسین است که توسط باکتری Clostridium botulinum ، یک میله بی هوازی، گرم مثبت و تشکیل اسپور ایجاد می شود که معمولاً روی گیاهان، در خاک، آب و مجاری روده‌ای حیوانات یافت می‌شود. ابتدا اثر سم بوتولینوم نوع A برای مدیریت استرابیسم در انسان نشان داده شد. پس از آن سم بوتولینوم برای درمان اختلالات متعدد بیماری اسپاسیسی و بسیاری از بیماری‌های دیگر تأیید شد.

بوتاکس پیشانی

در حال حاضر تقریباً در همه زیرمجموعه‌های پزشکی استفاده می‌شود. در سال 2002 ، FDA استفاده از بوتاکس (Botulinum toxin-A) را برای اهداف آرایشی و بهداشتی برای کاهش موقتی خطوط اخم پیشانی تایید کرد.

 

  • somayeh badiei

بوتاکس

بوتاکس پیشانی