تزریق بوتاکس

بیشترین استفاده از بوتاکس ازنظر زیبایی در محدوده صورت انجام می‌پذیرد. از بین بردن خطوط بین دو ابرو که به خط اخم معروف هستند، بالا کشیدن ابروها، شکل دادن به ابروها، خطوطی که در اثر افزایش سن در ناحیه پیشانی پدید می‌آید، چین‌وچروک‌های پدید آمده در اطراف چشم‌ها، خط‌هایی که براثر خنده در اطراف لب یا زیرگونه‌ها تشکیل می‌شود، صاف کردن پوست حفره‌دار یا به‌اصطلاح پرتقالی شده به‌خصوص در ناحیه چانه، چروک‌ها و خطوط ایجادشده بر روی گردن، از بین بردن عدم قرینگی در صورت و ... همگی ازجمله کاربردهای بی‌نظیر بوتاکس می‌باشند

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

همه چیز درباره تزریق چربی

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۰۵ ب.ظ

درباره تزریق چربی بدانید:

تزریق چربی یعنی پزشکان متخصص زیبایی می‌توانند از ناحیه‌ای از بدن تکه‌ای چربی را جدا کنند و پس از انجام کارهای خاصی رویان دوباره آن را به قسمتی که مورد انتظار است تزریق کنند که به این نوع درمان نیز تزریق با عمل چربی گفته می‌شود.

از این نوع درمان عموماً برآر درمان فرورفتگی‌های صورت و دادن حس جوانی به آن استفاده می‌شود. تزریق چربی در طی چند سال گذشته بسیار فراگیر بوده است و اقبال عمومی نسبت به آن زیاد شده است و کسانی که این عمل را انجام داده‌اند نیز راضی بوده‌اند و همین‌طور هرماه شاهد مطالب علمی جدید درباره آن هستیم.


تزریق به صورت :

در دور چشم، گونه‌ها، نواحی گیج گاهی خط خنده، لب، چانه، حاشیه فک‌ها و نواحی پایینی صورت جاهایی از صورت هستند کی می‌توان از این روش دران ها استفاده کرد. همچنین می‌توان بعد از عمل جراحی بر روی بینی آران استفاده کرد. با این روش دغدغه‌های پزشکان نسبت به بعضی از مشکلات حل‌شده است و بیماران نیز رضایت پیداکرده‌اند.


تزریق چربی به دست‌ :


بهترین راه برای این‌که پوست خود را جوان نشان دهید این است که در آن چربی تزریق کنید؛ و همچنین با این روش می‌توان طراوت ازدست‌رفته پوست را به آن بازگرداند. می‌توان از این روش در باسن و سینه‌ها هم استفاده کرد اما نیازمند چربی‌های زیاد است.

نظرات  (۱)

عالی بود